Політика обміну та повернення
Ми щодня ретельно перевіряємо наші продукти перед відправкою.
Перевірка продуктів відбувається на декількох етапах, починаючи з вибору найкращих постачальників у світі та в Україні до передачі замовлення клієнту.
Але іноді може статися непередбачена ситуація, наприклад, клієнт довго не забирає посилку з Нової Пошти, яка містить продукти, що швидко псуються (курага, фінік, чорнослив, сир, цукерки, сушена риба тощо), які вирушають на страх і ризик самого клієнта.
Хочемо наголосити на тому, що відправка таких продуктів здійснюється на ризик самого клієнта.
Але все ж таки, в таких ситуаціях проблема вирішується індивідуально. Ви можете бути впевнені в тому, що ми не залишимо Вас без відповіді та нашої уваги.
Політика вирішення проблеми
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, щось не отримали із того що замовляли або отримали не те, прохання одразу нам про це повідомити (але не пізніше 1-2 діб).
Щоб вирішити ситуацію, Вам необхідно написати на номер Viber 073-005-00-77, або 067-005-00-77 або в Telegram. Описати проблему, ОБОВʼЯЗКОВО прикріпити фото товару, фото коробки нової пошти та фото наліпки ТТН Нової Пошти, яка наліплена на коробку. Цієї інформації буде достатньо для того, щоб ми змогли максимально швидко і ефективно вирішити проблему.
Ми ознайомимося з інформацією і запропонуємо шляхи її вирішення: повернення коштів, обмін або депозит на наступну покупку.
*Повернення та обмін товару відбувається за умови збереження товарного вигляду та герметичної фірмової упаковки.
Усі ситуації розглядаються в індивідуальному порядку.
Не хочеш мати проблем зі своїм замовленням? – Скоріше накидай чого-небудь в корзину!
FoodBoom