Політика обміну та повернення
Ми щодня ретельно перевіряємо наші продукти перед відправкою.
Перевірка продуктів відбувається на декількох етапах, починаючи з вибору найкращих постачальників у світі та в Україні до передачі замовлення клієнту.
Але іноді може статися непередбачена ситуація, наприклад, клієнт довго не забирає посилку з Нової Пошти, яка містить продукти, що швидко псуються (курага, фінік, чорнослив, сир, цукерки, сушена риба тощо), які вирушають на страх і ризик самого клієнта.
Хочемо наголосити на тому, що відправка таких продуктів здійснюється на ризик самого клієнта.
Але все ж таки, в таких ситуаціях проблема вирішується індивідуально. Ви можете бути впевнені в тому, що ми не залишимо Вас без відповіді та нашої уваги.
Політика вирішення проблеми
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, прохання одразу нам про це повідомити (але не пізніше 1 доби).
Щоб вирішити ситуацію, Вам необхідно написати на номер Viber 073-005-00-77 або в Telegram. Описати проблему, прикріпити фото товару і фото наліпки ТТН Нової Пошти.
Ми ознайомимося з проблемою, що виникла, і запропонуємо шляхи її вирішення: повернення коштів, обмін або депозит на наступну покупку.
*Повернення та обмін товару відбувається за умови збереження товарного вигляду та герметичної фірмової упаковки.
Усі ситуації розглядаються в індивідуальному порядку.
Не хочеш мати проблем зі своїм замовленням? – Скоріше накидай чого-небудь в корзину!
FoodBoom